26 Ekim 2010 Salı

Prag'tan boynuma..


Prag ne büyülü bir şehir... Bir masal diyarı.. Kristalleriyle ünlenmeside belki bu yüzden.. Tıpkı animasyon filmlerdeki gibi kristallerde bu masalsı atmosferde ışıltılar saçıyor..Adım başı rastladığınız dükkanlarda şıkır şıkır çek kristalleri satılıyor. Bende bu kristallerimi daha başka renkleriyle birlikte oralardan alıp gelmiştim.. Özel birşey yapmak istedim. Sonunda bu kolyeyi yapmaya karar verdim. Sezonun öne çıkan mor rengiyle kullanmanın tam zamanı dedim...




 

5 yorum:

  1. Çok şık olmuş, ellerine sağlık. Ben de 5 sene önce gitmiştim Prag'a. İnşallah tekrar görebilirim o büyülü şehri.

    YanıtlaSil
  2. Nyuu, çok teşekkür ederim:) İnşallah tekrar gidersin, giderim.. Yılbaşı zamanı çok soğuk ama çok güzel.. tavsiye ederim.. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Ödüllendin cnm ^.^

    http://nyuunosekai.blogspot.com/2010/10/ilk-blog-odulum.html

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş eline saglık:)

    YanıtlaSil
  5. Nyuu, Ödülüm için çok teşekkür ederim:)MUtlu ettin beni..

    Simon, çok teşekkürler! Beğenilmesine çok sevindim:)

    YanıtlaSil

Beni yorumlarınızla mutlu etmek ister misiniz?:))

Related Posts with Thumbnails