2 Ocak 2011 Pazar

"EN" güzel bir yıl geçirmeniz dileğiyle...

Yeniyılın ilk postu olunca insan ne yazacağını, ne koyacağını şaşırıyor. Hem mesaj, hem kutlama, hem görsel, daha bir çok şeyi içeren bir konu olmalı..derken bunların hepsini içerdiğini düşündüğüm bir kolye imdadıma yetişti..Bu yılbaşı eşimle vereceğimiz hediyelerimizi kendim yapmak istedim. İşte bu kolye onlardan biri..

Anlamına gelince; "EN"sembolü, Japonca'da daire anlamına geliyormuş ve koruma amacı ile kullanılıyormuş..Evrensel bir sembol olduğu söylenen bu işareti kolye yapıp boynunuza takıyor; korunmak istediğinizde veya frekansınız düştüğünde kolyeyi tutup sizi koruma altına almasını sağlıyormuşsunuz..

İşte ben de bu sembol aracılığıyla hepinize sağlıklı, mutlu, frekansı yüksek bir yıl diliyorum..2011'in "EN" güzel yılların başlangıcı olması dileğiyle:)))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beni yorumlarınızla mutlu etmek ister misiniz?:))

Related Posts with Thumbnails