27 Temmuz 2010 Salı

Aksesuarlar

Merhabalar,

Aksesuarlarla aranız nasıldır? Ben her türlüsüne çok düşkünümdür... Takı, toka, ayakkabı, çanta, şapka, şal, vs... Aklınıza ne gelirse...Kıyafetler tuvalse aksesuarlar onları renklendiren onlara karakter veren fırça ve boyalarmış gibi gelir bana.. Tuval üzerinde dilediğinizi resmedebilirsiniz.. Aynı kıyafete farklı aksesuarlarla farklı karakterler yükleyebilirsiniz.. Günlükten abiyeye, spordan gece kıyafetine dönüştürebilirsiniz.. Aksesuarlar  ruhumuzu yansıtır... Benim vazgeçilmezlerimdir...Aksesuar gördüm mü dayanamam..Aldığım gibi kendimde yaparım... O yüzden birazda aksesuarlardan devam edelim... Kıyafetlerinizi ve gününüzü renklendirmesi dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beni yorumlarınızla mutlu etmek ister misiniz?:))

Related Posts with Thumbnails