23 Temmuz 2010 Cuma

Hayallerim gerçek olsa....

Sizin tarzınız nasıldır? Kendinizi nasıl hayal edersiniz? Ben kendimi uçuşan giysiler, kabarık etekler, fırfırlar, tüller, şifonlar, danteller, taşlar ve renkler içinde hayal ediyorum... Neyseki artık herşey gardırobumuzda yer buluyor.. Kimi zaman bir detay, kimi zaman bir ayakkabı, renk, kumaş veya bir tshirt baskısıyla hayallerimizi gerçeğe dönüştürüyoruz.. İçimizdeki beni bir şekilde dışavurabiliyoruz...Tshirtlerden başladık onlarla devam edelim... Geçen sene hayal dünyasını anlatan artwork hazırlamamız istenmişti... İlk kez bir artwork hazırlayacaktım ve aklımdakiler baskıya işte böyle yansıdı..O yüzden hazırladığım baskıya "my first dream" adını verdim.. Benim ilk çizdiğim artwork olması yüzünden sayfamda ilkler arasında yayınlamak istedim...Herkesin hayallerini gerçekleştirmesi dileğiyle....


2 yorum:

  1. Heralde hayallerin gerçek oldu..Ece abla bu resim o kadar ayrıntılı ki,kaç kez baktım ve her seferinde başka şeyler gördüm.Daha nicelerini bekliyorum(z)

    YanıtlaSil
  2. tatlım.. ne güzel şeyler bunlar. sen tam bir sanatçı olmuşsun artık ve özel bir sanatçı.. tebrik ederim çok ama çok güzel şeyler. inanılmaz yaratıcı birisin. en kısa zamanda görüşmek üzere. reyhan

    YanıtlaSil

Beni yorumlarınızla mutlu etmek ister misiniz?:))

Related Posts with Thumbnails