12 Ağustos 2010 Perşembe

İzmir sıcağında...

İzmir yazları genelde çok sıcak olur ama şu iki hafta inanılmaz geçiyor... Sıcak, nem içinde değil bloga uygun birşey yapmak işime bile zor konsantre oluyorum. İşimde de tasarım yaptığım için tüm eforumu ve kafamı işime saklıyorum. İşim demişken; aslında bloğa paralel, bu sektörün içinde ve hatta mutfağında çalışıyorum. Hepimizin çok iyi bildiği markalara tasarımlar yapıp sunuyoruz...Çok zevkli ve keyifli bir işim olduğunu söylemeliyim... Tabi durum bazı yerlerde çakışınca işim her zaman önde geliyor... Bu sıcaklarda da ancak işime birşeyler sunabiliyorum...

Bu kadar uzun uzun yazmama neden 2 gündür bloğuma birşeyler koyamadığımı anlatmak içindi...Ama tabi boş durmadım dün akşam ve yine ufakta olsa birşeyler ayarladım.. İlerleyen zamanda kendi yaptıklarımın yanında seyahat, moda,vs birçok şey olacak benden, bizden ama yavaş yavaş oturtmaya çalışıyorum herşeyi.. Bu kadar laflamak yeter, birazda icraat görelim diyenler için buyrun bakalım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beni yorumlarınızla mutlu etmek ister misiniz?:))

Related Posts with Thumbnails