12 Ağustos 2010 Perşembe

Tokyo Harajuku'da takı diyarı...

Tokyo'dan aldıklarımla devam ediyorum... Tokyo'da Harajuku diye bir bölge var... Özellikle modayı yönlendiren yerlerin başında geliyor.. Zaten oradayken kendinizi başka bir alemde buluyorsunuz... Tasarım butikleri, secondhand dükkanlar, alışveriş merkezleri.. Baktığınız her yönde dikkat çekecek birşeyler... Birde tabi oradakilerin giyim tarzları...Görmek lazım.. Konuyu dağıtmayayım.. İşte oradaki alışveriş merkezlerinden birinde takı malzemeleri satan bir dükkan gördüm...Adı "kiwa seisakujo".. Zannedersiniz butik... Daha yapmadan vitrine koyabileceğiniz, zincirler, aparatlar, taşlar, takı için aklınıza gelebilecek her türlü malzeme.. Tabi duramadım, beni durduruna kadar gözüme çarpanları toparladım.. Dediğim gibi çok fazla birşey yapmadan zincir ve aparatlar zaten kendini gösteriyor.. Bana sadece onları birleştirmek ve araya çiçek swarovski taşlarımı eklemek kaldı...Umarım beğenirsiniz... Bu arada ilgilenenler için; http://www.kiwaseisakujo.jp/





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beni yorumlarınızla mutlu etmek ister misiniz?:))

Related Posts with Thumbnails