3 Kasım 2010 Çarşamba

One Lovely Blog Award...


Beni devamlı yorumlarıyla motive eden Nyuu ile Fashion Women Bella bloguma "one lovely blog award" ödülünü vermişler:) Çok mutlu ettiniz beni, size çok teşekkür ediyorum..

Bende;  bu ödül aracılığıyla şimdiye kadar düşündüklerimi paylaşayım;

Beni takip eden, yorum bırakan, düşüncelerini paylaşan, destekleyen, blogumu kendi çevresiyle paylaşan herkese çok teşekkür ediyorum. Hergün aynı heyecanla sizlerle güzel birşeyler paylaşmak için can atıyorum. Sizden şimdiye kadar gelen yorumlar ve izleyenlerimin artması; hiçbir çabamın boşuna olmadığını ve emeklerime kesinlikle değdiğini gösteriyor.. Bu sebeple; bende bu ödülü, beni izleyen tüm bloggerlara hediye ediyorum..

Sevgiyle kalın..

1 yorum:

Beni yorumlarınızla mutlu etmek ister misiniz?:))

Related Posts with Thumbnails