4 Kasım 2010 Perşembe

Siyah TAKIntım:))...

Dün kendimden bir parça koptu.. Her türlü ağrısına, sızısına, rahatsızlığına rağmen ağzımda çıkmaya çalıştığı günden beri inatla tuttuğum 20yaş dişlerimden bir tanesi daha beni terketti..Hem de gerisinde tüm gece süren ağrısını, sızısını bırakarak.. Böylelikle 20'li yaşlarımdan bir adım daha uzaklaştım.(..Gerçi uzaklaşalı bir süre oldu ama önemli olan ruhumun bunu hala algılayamamış veya algılamak istemiyor olması:)

Neyse, dün birşeyler yayınlayamamın geçerli bahanesini de böylelikle paylaşmış oldum.. Gelelim bugün yayınlayacağım kolyeye.. Yine siyah..Aslında bu kolyenin temellerini annemle 6 ay önce bir t-shirte süsleme olarak hazırlamıştık. Fakat, yaz gelince planı uygulamak kışa kalmıştı..Ben de bir t-shirte bağlanmamak için yine yaka kolyeye çevirdim..Yani devamlı siyah birşeyler yayınlamamı lütfen benim ruh halimle ilgili değil sadece birbirini çağrıştıran fikirler olarak yorumlayın:) Ne diyelim bundan sonraki postlarım renkli olsun:))





4 yorum:

  1. Benim şikâyetim yok siyahlardan. Öyle güzel ve gösterişli olmuş ki:)))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim güzel yorumlarınız için:)SEvindim o zaman:))

    YanıtlaSil
  3. siyah mecburi olana kadar en sevdigim renk,mecbur olunca da hayat kurtaran.
    Sen siyaha devam et ki asil senin renklerin daha da parlasin, canim arkadasim!

    YanıtlaSil

Beni yorumlarınızla mutlu etmek ister misiniz?:))

Related Posts with Thumbnails